Bukan kena buang kerja atau berhenti kerja, tetapi nak upgrade management and services.. bila services da makin bertambah, staff mestilah bertambah.. so, ia memerlukan ruang kerja yang lebih selesa dan baik untuk melaksanakan tugasan harian...

Aku dan 7 orang yang lain termasuk big bos sekali dipilih untuk berpindah ke ofis baru, tak jauh dari bangunan ofis lama, hanya di bangunan belakang sahaja.. tapi bab nak berpindah randahkan barang-barang tu yang aku kurang berminat dan ikhlas dari hatiku mengatakan yang aku sangat malas nak kemas barang-barang aku ni sebab banyak...aku punya dokumen n files je dah 6 kotak, tu baru aku sorang... yang lain, confirm banyak lagi laa...

Akur dengan keputusan dan arahan yang diberikan..maka beginilah jadinya...

So, aku terpaksa men"transform"kan kereta aku yang comel ni menjadi lori angkut barang.. abes dikotak katikkan oleh beliau...

Inilah keadaan ofis baru yang yang baru sahaja dimasukkan kabinet dan meja..bau kilang pun tak hilang lagi... dijangkakan itulah port aku, dekat dengan bilik big bos.. aduih..!!

sebahagian barang-barang yang dipindahkan...tak abis lagi ni...

Inilah sebahagian yang dapat dipaparkan di sini... dan tak banyak gambar yang aku sempat snap..penat pun tak hilang lagi ni...ada lagi yang nak di angkut... Insyallah, harap-harap Isnin depan dah boleh duduk dan mulakan tugasan di sini...

ok, jemput datang ke ofis baru kami yer...



4 Comments

akuameer said…
Percayalah...!!
Anonymous said…
hahaha! bile office dh settle down, br upload the new version ok.. hehehe
akuameer said…
haha..ok, nnti update new version plak...